دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود Bazaar v4.0.1 (بازار) بهترين و کامل ترين مارکت ايراني براي سيمبین



نرم افزار مارکت بازار براي سيمبين استفاده از نرم افزار هاي سايت ، يکي از مشکلات هميشگي کاربران ايراني گوشي هاي با سيستم عامل گوگل است. برنامه اي براي دريافت نرم افزار هاي است.نرم افزار بازار، بازاري از برنامه هاي آندرويد براي کاربران ايرانيست. مشکل دسترسي به اندرويد مارکت همواره يکي از مشکلات مطرح کاربران ايراني اندرويد بوده و گوگل به بهانه هاي واهي مانع از دسترسي کاربران ايراني به اين فروشگاه آنلاين شده است و صرف نظر از استفاده از راه حل تغيير IP که اکنون ديگر تقريبا کارايي ندارد، استفاده از برنامه هاي نوشته شده مشابه اندرويد مارکت گوگل، مشکلاتي از جمله آلوده بودن و مشکل دار بودن برخي از برنامه ها، عدم هماهنگي با تمام تلفن هاي همراه و … را به دنبال داشته است. برنامه بازار براي رفع محدوديت هاي به وجود آمده براي استفاده کاربراني ايراني اندرويد از برنامه اندرويد مارکت شرکت گوگل و ايجاد بازاري جديد براي توسعه زبان فارسي در اين سيستم عامل محبوب عرضه شده است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود واتس اپ سیمبین symbian whatsapp

جدید ترین نسخه واتس اپ

دانلود نرم افزار واتس اپ برای نوکیا، سونی اریکسون و …

نرم افزار WhatsApp واتس اپ یک نرم افزار چت برای گوشی است که به وسیله آن می توانید با مخاطبان لیست دوستان خود گپ بزنید و متن ارسال نمایید. در این مقاله آخرین نسخه واتس اپ سیمبین را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. نرم افزار واتساپ یکی از بهترین مسنجر های موبایل به حساب می آید و واتس اپ سیمبین قابل نصب روی اکثر گوشی های سیمبیان مثل نوکیا nokia، سونی اریکسون Sony Ericsson و سایر گوشی های Symbian می باشد. واتس اپ سیمبین قابلیت ارسال عکس و ویدیو را نیز دارد. هم چنین با گرفتن دکمه میکروفون می توانید صدای خود را ضبط و برای دوست خود ارسال نمایید. در ادامه دانلود واتس اپ سیمبین جدید (آخرین نسخه whatsapp symbian) را قرار داده ایم.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود نرم افزار تانگو برای سیمبین download tango for symbian

 

 

Tango یکی از برترین نرم افزارهای ارتباط دو نفره یا ارتباطات دسته جمعی به صورت صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با دوستانتان که این نرم افزار را روی تبلت ، کامپیوتر و یا گوشی خود نصب کرده اند ارتباطی کاملا شفاف و واضح صوتی و تصویری برقرار کنید.نسخه پیش رو دارای قابلیت نصب روی اکثر گوشی های همراه که از جاوا پشتیبانی میکنند را داراست.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه لاین LINE جاوا سیمبین نوکیا

download_java_line

دانلود نرم افزار LINE Java برای گوشی های جاوا و سیمبین

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید. ویژگی دیگر نرم افزار لاین این است که بعد از فعالسازی نرم افزار (از طریق وارد کردن شماره خود در برنامه و دریافت sms کد فعالسازی برنامه لاین) می توانید با آی دی و یا ایمیل خود از هر دستگاه دیگر (تبلت، کامپیوتر و یا گوشی دیگر خود) وارد نرم افزار LINE بشوید و پیام های خود را چک کنید و … لازم به ذکر است نسخه های دیگر نرم افزار لاین در مطالب قبلی سایت قابل دسترسی است (مثل دانلود نرم افزار لاین کامپیوتر و دانلود لاین اندروید)

در این مقاله نسخه جاوا نرم افزار لاین در ۲  ورژن ارائه شده است که LINE بر روی اکثر گوشی های جاوا، نوکیا، سیمیبن و … اجرا شود.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh
ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه تلگرام برای سیمبین / اندروید / ای او اس / جاوا / ویندوز

 

Telegram v1.3.30

در این پست با نرم افزار Telegram ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Telegram جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده،

ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.